A co na kolację? Może makaron? Oczywiście będzie to białkowo-węglowy posiłek-) Zapraszam na spaghetti, a że przepis jest pyszny to składniki na posiłek od razu dla 4 osób 😊

 

Spaghetti (dla 4 osób😊)

Składniki:

Opakowanie makaronu spaghetti z mąki durum (100 gram na osobę, która jest na MM)

1 Cebula

2 ząbki czosnku

1 czerwona papryka

2 puszki tuńczyka wsw (jeśli robisz dla jednej, dwóch osób to jedna puszka tuńczyka wystaczy)

1 łyżka słodkiej papryki w proszku

600-700 g przecieru pomidorowego (pamiętaj, że przecier ma być bez cukru, jak robisz dla 2 osób daj   300-400g)

Sól & Pieprz

Wykonanie:

Cebulę i czosnek drobno siekamy a paprykę kroimy w drobną kostkę. Na patelnię wylewamy zalewę z tuńczyka i na niej dusimy cebulę, czosnek i paprykę – około 5 minut. Dodajemy tuńczyka i przyprawiamy solą, pieprzem i papryką. Smażymy około 10 minut. W razie potrzeby delikatnie podlewając wodą. Dodajemy przecier. Całość gotujemy około 20 minut, aż sos się zredukuje.

W tym czasie gotujemy makaron – połowę czasu wskazanego na opakowaniu. Makaron dodajemy do zredukowanego sosu, mieszamy i…..serwujemy😊

Dodajemy pokrojone warzywa – 1-2 papryki czerwone lub pomidorki i jest pełno-wartościowym posiłek węglowy😊

 

Smacznego!!!!

Zniewalające i uzależniające spaghetti – proste a niezapomniane!!!

Post navigation